Wednesday, January 17, 2018

Vaikus, unistamine ja vanemlus (17.)

Täna oli üks ütlemata mõnus päev! Selles rahu ja vaikuse mõttes. Võtsin aja maha ja kerisin end teki sisse ja et oli kuuloomine, mil tuleb visualiseerida oma tulevikku ja kõiki ilusaid asju sinna sisse, siis unistasin ja mõtisklesin ja unistasin veel natuke. Igasugustest asjadest. Proovisin seda tehnikat ka, kus tuleb kujutleda seda tunnet, mis on, kui unistus on täide läinud ja lihtsalt lasin endal unistustega kaasa minna ja hästi palju mis-oleks-kuisid lasin ka tulla ja minna. Seda ei juhtu väga tihti, et oleks selline aeg lihtsalt niimoodi olla. Ilma aja surveta. Mu tervis oli ka väga tänulik ja tunnen end juba täitsa hästi, võib öelda isegi!

Ja see vaikus! Ma ei tahtnud tükk aega isegi muusikat kuulata. Lihtsalt kellad tiksusid ja lumi sadas akna taga. Ega ikka looduserütmide vastu ei saa. Kui on talveaeg, on hiberneerumiseaeg ja kõik peaksid küünlavalgel sokki kuduma ja regilaule laulma ja lihtsalt puhkama. Muidugi ei ole see ju tänapäeval enam reaalsus, aga mõne päeva kaupa ikka võib, kui saab! Ma tegin täna seda puhkamist ja olemist siis.

Ja õhtul koristasin oma kodukest ja kuulasin Kadi soovitatud audioraamatut "No Bad Kids" Janet Landsburylt. Janeti artikleid ikka loen juba mõnda aega ja lehte jälgin ka, aga jube mõnus oli lasta nõudepesemise ajal tal kohe järjest kasulikke teemasid läbi võtta ja selgitada. Kohe pikemalt ja süvendatumalt. Näiteks - millal ja miks on hea piire seada ja milliste tehnikatega aidata enda vihastumist ära hoida ja sekka lapsevanemate kirju küsimustega ja tema vastuseid nendele. Superkuulamine! Mul on veel kuskil pool raamatut jäänud kuulata, aga juba on see mind väga palju toetanud. See on fantastiline täiendus minu suurele lemmikule Shefali Tsabaryle, kes pigem läheneb vanemlusele natuke filosoofilisemalt ja just olemusekesksemalt ja vanema enda isiku arengu seisukohalt, aga Janet Landsbury raamat on hästi praktiline ja rohkete näidetega päriselust ja lastest. Ta muidugi ikka selgitab ka, mis tema mõtete ja soovituste taga on ja seda väga lihtsalt ja loogiliselt (ikka seesama, et laps on inimene ja räägi temaga nagu inimesega, mitte ülevalt alla või kuidagi alavääristades beebikeeles jne), tuginedes oma pratikale kolmelapseemana. Ma ühesõnaga leian, et need kaks raamatut võiksid olla hea paar ühele lapsevanemale läbitöötamiseks, kui ta soovib teadlikumaks vanemaks saada.

Kirjutasin just oma viie aasta päevikusse, mille ma eelmisel aastal ostsin ja juba on aastaring täis! Juba on põnev kirjutada ja vaadata, mis toimus eelmisel aastal samal ajal. Näiteks täna üks aasta tagasi olin ma ka kodus, aga tantsisin ja koristasin ja nautisin naiste Tartutripi järelmõjusid. Hea puhkus oli. Tantsu ja mängude ja naisteteemadega! Veebruaris läheb kordamisele!

Homme on neljapäev, mis tähendab, et mind ootab ees päev smuutide, lastejoogade ja naistejoogaga. Neljapäevad on minu jaoks tohutult laadivad - need inimesed ja lapsed ja see mõnus ootus, kuidas iga tund end looma hakkab, see on kõik kokku ikka nii hea tunne. Selline õige tunne.

Head ööd! Kell ei olegi üks! Ega pool kaks! Ma jõuan enne südaööd magama!

Kolmene joogalõdvestuses. Peaaegu lõdvestunud.


No comments:

Post a Comment