Wednesday, January 24, 2018

Pabermaastikumäng ja laadivinspireeriv saaliõhtu (24.)

Meie oleme siin endiselt kodused, sööme vitamiine ja aurutame ninasid. Ja kui ma ütlen "meie", siis ma mõtlen lapsi ja ühte suurt inimest. Päeval mina ja õhtul Martin. Nagu koit ja hämarik, peaaegu et. Sest mul on vaja saalis olla ju just siis, kui on üritused, mis on tihti just siis, kui tööpäev on läbi. Aga no missateed.

Ja kui me siin kulgesime, siis tuli mulle pähe mõte teha lastega üks väike paberil maastik - nagu selline 3d-pilt metsast või linnast või nende kombost nagu meil tuli. Panin suured paberid lauale, tõmbasin kleeplindiga üheks ja hakkasimegi sinna joonistama ja kleepima. Ma ise olin veel vaat et kõige rõõmsam, et meil seal köögilaual selline tõmbav teos on, kuhu saab vastavalt fantaasiale  pidevalt igasuguseid väikseid asju juurde kleepida. Panime kuumaliimipüstoliga veel mõned kivid ja rannakarbid ka sekka. Ja see andis nii palju tegevust ja mängu tervesse päeva juurde! Panime sinna veel autoteid ja mänguväljaku ja pärast lapsed mängisid seal veel endatehtud loomakestega. Superäge. Raudselt teeme veel!



Õhtul lendasin saali, sest meile tuli täna Lea Dali Lion, kes sedakorda näitas meile, kuidas ta pendlit ja kristalle kasutab, rääkis igasuguseid praktilisi ja muidu toredaid lugusid juurde, siis viis meid oma muusika saatel puhkusele ja puhastas meie energiaid ja lõpetuseks tegime ühe suure ja vägeva ühisõnnistamise. No väga selline iga nurga alt täpselt sobiv õhtu. Siiamaani natuke seedin ja olen muudkui tänulik ja õnnelik, et mul on päriselt selline saal, kus käivad päriselt ägedad inimesed meid inspireerimas ja kuidas ma saan päriselt sellest kõigest ise osa. Ja saangi sinna kutsuda inimesi ja üritusi, mis mind kõnetavad ja tõmbavad. Ja teised tulevad ka! Ja superägedad inimesed ja üritused jõuavad ka ise minuni tihti! Raske kohe seda õnne sisse ära mahutada! Ja raske on uskuda, et I pulled it off!

Puhkame Lea elava muusika saatel!

Kell on liiga palju ja kuigi und ei olegi, lähen annan talle ikkagi võimaluse tulla. Sest tegelt hakkab kõht tühjaks minema ja ma ei saa ju ometi sööma minna praegu enam. Head ööd! Veel nädal (tõenäoliselt) öist blogimist ootab ees!

No comments:

Post a Comment