Tuesday, August 30, 2016

Suvelõpunaudingud ja väljasõidurõõmud


Eelmisel nädalal nautisime veel natukene päikest ja ühel ilusal päeval tahtsime veel ühe suvise väljasõidu teha. Võtta viimast võinii. Otsustasin lõpuks sinna Kaberneeme kanti sõita ja lapsed (ja enda) Pootsmani Suvekohvikusse viia ja metsa mustikaid otsima ja Jägala juga vaatama (kuhu jõudsime võimsa paduka ajal, nii et kauneid pilte ma seal selle ühe vaba käega, mis lapsi kinni ei hoidnud, et nad mudajoaga jõkke ei libiseks, ei teinud). Oli täitsa meeleolukas! See suvi näitas, et sellised väljasõidud toovad meile kõigile sära silmadesse ja õhina.. (kuhu?) sisse. Selline tore vaheldus kodusolemisele. Eriti meeldisid mulle väljasõidud loodusesse, kus sai end nagu natuke laadida kaa. Ja värsket õhku hingata ja tunda sellist mõnusat vabadust. Näiteks metsas tunnevad mu lapsukesed end alati väga vabalt ja kappavad ringi nagu noored hirved. Ja mina vaatan ja imetlen neid vaikselt ja muretsen natuke, et kas nad seekord mõnele rästikule astuvad või mitte (sest Hiiumaal oli selline juhus, et Martin vist astus ühele rästikubeebile peale, aga niimoodi, et me nägime seda alles pärast, kui see rästikubeebi seal niimoodi kergelt vigastatuna lebaskles. Ühtlasi oli see mu esimene kohtumine mõne maolisega. Mind valdasid erinevad tunded põnevusest ja siirast avastamisrõõmust kerge õõvastuseni).


Pootsmani Suvekohviku Ühiskiik

Ehkki see oli tõenäoliselt (vaadates aknast välja) selline viimane suvisem väljasõit, siis enne uusi suviseid on meil plaanis veel sügisesed väljasõidud ja talvised ja kevadised. Tahaks Peipsi äärde sibulale ja Tartusse ja võibolla mõnele saarele veel. Just sellepärast, et see keskkonnavahetus toob mõnusa värskuse majja. Ja hinge. Mis on minu meelest eriti vajalik just pimedal sügisel, eks. Ja niipalju kui mina siin internetis ringi vaatan, on meie kodumaal sadaviiskend asja, mida vaatama ja avastama sõita! Pluss mõned kohad, kuhu saaks külla minna!






No comments:

Post a Comment