Tuesday, October 21, 2014

Salajane aardelaegas

Mõtlesin, et avaldan teilegi saladuse meie viimase aja rõõmude allika kohta - eriti aarderohke roosiline salalaegas. Täitsin selle neidude sünnipäevade puhul satsiseelikute, sätendavate susside ja peavõrudega. Ja pole päeva, mil keegi sealt endale midagi sobivat ei leiaks. Muidugi ei pääse sellest ka mina (juhuu, lõpuks ometi keegi ei vaata imelikult). Sisu leidsin buduaarist (satsiseelikud 3-4 euro eest!) ja  H&Mist (peavõrud-sussid) ja Accessorize´ist (sõrmused). Osta.ee-st seekord veel saaki ei saanud, aga ma hoian sellel silma peal. Veel võib aardeid peituda Humanas ja Paavli kaltsukas. Tahaksin sinna nüüd koguda veel igasuguseid rollimängudeks sobivaid kostüüme ja aksessuaare - ka vähemsätendavaid ja -satsilisi (mida on oluliselt raskem leida :)). Kui ma oleks agaram, siis ma ilmselt õmbleks neid ise. Aga kuna sellistest asjadest ei väsi mitte keegi mitte kunagi, siis mul on kõigi eelduste kohaselt kuskil 60 aastat aega seda kasti täiendada! Õmblusmasin on mul ka nüüd lõpuks olemas! Lapitekid sündigu (loodetavasti midagi sünnib juba enne uut beebit..).



No comments:

Post a Comment