Thursday, August 31, 2017

Kuidas me nüüd unenägusid püüame



Ma olen niiii ammu juba unistanud unenäopüüdjate meisterdamisest ja ma olen alati arvanud, et ma pean selleks mingi koolituse läbima. Päris imelik, tavaliselt ma ikka lähen guugeldan ja proovin kõike ise teha. No ja siis ma saingi aru, et miks ma ometi ei lähe guuglisse vaatama, kuidas neid unenäopüüdjaid siis tehakse. Ja kuna ma lastele olin ka selle idee välja käinud (vahel ma mõtlen kõva häälega ja see saab mulle saatuslikuks. Aga seekord mulle saatus meeldis), siis läksin ja otsisin guuglist "how to make dream catchers with kids" ja nii ta läks. Ja kuna meil on siin koduekstra, saime sealt sulgi ja mingit lahedat paksu traati, mis sai unenäopüüdja raamiks. Kuigi me olime eelnevalt paju käest oksi laenanud. Nendega proovime kindlasti ka, sest tegelikult mulle meeldib selline maalähedane stiil küll kaa väga. Lapsed jällegi rõõmustasid värviliste sulgede üle. Ja niimoodi traadist, lõngast ja sulgedest me endale unenäopüüdjad saimegi. Paar puidust pärlit laenasime ehtekarbist ka. Aga nii lihtne oli! Ma ei tea, miks ma arvasin, et see on midagi hirmus keerulist. Muidugi saab ka keeruliselt teha, jah. Aga ma olen juba nende meie omadega väga rahul! Ma ei tea, kust ja miks see unenäopüüdjavaimustus nüüd järsku tuli. Aga ju siis oli vaja, eks.



Mis on unenöopüüdjad? Unenäopüüdjaid hakkasid kõigepealt valmistama indiaanlased. Nad riputasid neid laste hällide ja voodite kohale, et kaitsta lapsi halbade unenägude ja kurjade hingede eest. See võrk seal on nagu sümboolne ämbrlikuvõrk ja see peaks siis püüdma kinni kõik halvad unenäod. Halvad unenäod jäävad võrku kinni ja esimesed hommikused päikesekiired küpsetavad nad ära. Head unenäod aga pääsevad võrgust läbi ja hõljuvad mööda sulgi ja pärleid alla laste juurde. Selline kaunis legend! Mõnede uskumuste kohaselt pidavat see ka niisama halba energiat võrgutama ja head kiirgama ja võimendama. Sobib meile! Pealegi, iga unenäopüüdjavalmistaja punub sinna oma soove ja energiat sisse ja see annab juba omakorda püüdjale sellise jõu ja väe. Nii et soovitame ka neid imelisi kaunistusi meisterdama hakata! Ja näidake meile ka siis!



No comments:

Post a Comment